fbpx

יום הולדת בצפון

כל משפחה חוגגת במהלך השנים אירועים משפחתיים משמחים בגילאים שונים של חבריה. אז אם לעיתים מתחשק לכם לחגוג יום הולדת או אירוע משפחתי מיוחד מסוג אחר במקום קסום שירחיק את מחשבותיכם מהמולת היום ומהשגרה של הסביבה הביתית המעיקה, אתם בהחלט מוזמנים ליצור קשר עם ביסטרו דה כרמל, ולהתרשם מהאווירה המיוחדת שהמקום הזה מציע לכם. לקרוא עוד…

יום הולדת הוא היום המיוחד שלך. מי לא אוהב לחגוג ימי הולדת במקום מיוחד במינו, כשהוא מוקף בבני משפחה והחברים הקרובים שהכי אוהבים אותו בעולם. מסיבת יומולדת היא בדיוק המקום המתאים להפגין ולהרעיף את כל האהבה וההערכה שאתם חשים כלפי בני הזוג שלכם, אז אם אתם רוצים לערוך לבן או בת הזוג הפתעה באירוע שנראה מושקע ויוקרתי אך לאו דווקא יקר באמת- ביסטרו דה כרמל הוא המקום המתאים לכם ביותר. בביסטרו תוכלו ליהנות מכל העולמות: אנו נדאג לפנק אתכם בארוחת בשרים טעימה מתוך תפריט עשיר ומפנק, ליהנות מיין  מעולה, ולרחף בעולם של שמחה בתוך יקב היסטורי שמשרה על כל האירוע אווירה קסומה ומיוחדת שפשוט אי אפשר לשכוח. הזכרון שלכם מחגיגת יום הולדת במסעדה האינטימית שלנו יהפוך לחלק מהמתנה שלכם שאותה תזכרו לכל החיים.

אז בין אם אתם חובבים אירועים אינטימיים או הפקות של מסיבות גדולות יותר, בואו והתפנקו במסיבת יומולדת שאותה תוכלו להגדיל לפי העדפתכם עד 250 משתתפים במסעדת היקב המיוחדת שלנו- ביסטרו דה כרמל.

תפריט

השאירו פרטים ונחזור אליכם עוד היום!

התקשרו עכשיו לפרטים נוספים