fbpx

בר מצווה בצפון

בר מצווה מהווה את האירוע המשמעותי בחייו  של הילד שהופך לנער מתבגר ומאותו הרגע חוצה את הקו הדמיוני שבין חיי ילדות חסרי דאגות כשהוא תלוי בגורלו כמעט לחלוטין בהוריו, אל עבר חיים בוגרים שכרוכים בלקיחת אחריות למעשיו כבוגר, ולצד קבלת הנאות ויתרונות לקראת חיים עצמאיים. תקופת בר המצווה מאופיינת בתכונה רבה. ההורים עוד לא עיכלו את הגיע בנם הקטן לגיל מצוות והנה היום הגדול הגיע. על פי רוב, נערכת חגיגת בר המצווה בסגנונות שונים שתלויים במנהגיהם ואורח חיי בני המשפחה בשגרת היום יום.

ועם זאת בתקופה זו חלה במשפחות רבות התעוררות לקראת האירוע הסמלי הזה, וניתן לראות משפחות רבות אשר רוצות לשלב בין טקסיות דתית ברמה מסויימת שלא תעיק מידי על הנער עצמו ועל שאר בני המשפחה שאינם מורגלים באורח חיים דתי, לבין חילוניות של עריכת אירוע קליל שבו תהיה אווירה נעימה ומשוחררת גם עבור הנער הלחוץ, עבור ההורים הגאים וגם עבור אורחיהם החוגגים אשר יחושו בנוח. בקיצור, אצלנו בביסטרו דה כרמל תוכלו לקבל את השילוב הנכון של כל מה שרציתם.

אנו נעמיד לרשותכם את כל האפשרויות לעצב את אירוע בר המצווה של בנכם לפי האופי והסגנון האישי שתרצו לשוות לו. לרשותכם נקשט את אולם השמחות בקישוטים איכותיים מעוצבים בסמלים מסורתיים, נעצב את בימת העלייה לתורה או הדרשה בצורה מכובדת ומרשימה לנוחות הנער המבוייש שעוד מעט קט יפרח ויוכיח את בגרותו אל מול פניכם המשתאות, וכן נערוך עבורכם את השולחנות בקפידה עבור קבלת האורחים שלכם בצורה מכובדת ויוקרתית. אצלנו תוכלו להזמין מסך להצגת מצגת בר מצווה, מוסיקה נעימה בהתאמה לטעם שאהוב עליכם ועל אורחיכם, וגם רחבה לרקוד אם מתחשק לכם. חבריו של חתן המצווה יוכלו אף הם ליהנות מאירוח נעים שיקנה להם הרגשה של רמה שלה זוכים אורחים גדולים ומכובדים, וכמובן תפריט משובח ומגוון להתאמה לטעמים שונים.

ההבטחה שלנו היא שכל המשתתפים באירוע בר המצווה של בנכם כולל אתם בני המשפחה המאושרים, תיהנו מתכנון והפקת אירוע בר מצווה מכובד באווירה שתתאים בדיוק להעדפתכם. לכם רק נשאר לשמוח ולחגוג. מזל טוב!

השאירו פרטים ונחזור אליכם עוד היום!

התקשרו עכשיו לפרטים נוספים