fbpx

חתונת בוטיק בכרמל I בצפון

חתונת בוטיק בכרמל I חיפה והסביבה

בשנים האחרונות רווח הטרנד של עריכת חתונות בוטיק באווירה יותר אינטימית ופחות רעשנית. עם זאת מקום קסום הוא בבחינת הכרח, ולכן חשוב שתכירו את ביסטרו דה כרמל- מקום לחתונות בוטיק מיוחדות בכרמל.

אם אתם רוצים לתכנן חתונת בוטיק שתהיה אינטימית ומיוחדת עבורכם בני הזוג ועבור האורחים שלכם, אתם מוזמנים להכיר את ביסטרו דה כרמל- מקום לחתונה מיוחדת בכרמל. המיקום של בית האירועים שלנו שוכן בזיכרון יעקב ולכן מתאים מאוד לכל מי שרוצים לערוך חתונת בוטיק באזור השרון או חתונת בוטיק בחיפה והסביבה. חתונה מיוחדת בכרמל שבה תוכלו ליהנות יחד עם אורחיכם מהסביבה המדהימה של הרי הכרמל הנישאים מסביב, ועם היופי שמעניק המבנה של היקב ההיסטורי שבו אנו שוכנים במרכזה של המושבה הישנה של זכרון יעקב.

לכם בני הזוג המיועדים, החתן והכלה, שבוודאי אתם גם כך נרגשים מן האירוע החגיגי של חתונה, מובטחת סביבה קסומה אשר תתרום לקיום חתונת בוטיק לפי כל כללי הטקס. בחתונה שלכם תוכלו לבחור בקפידה את רשימת המוזמנים האקסקלוסיבית שלכם שתפאר בכבודה את חלל היקב הקסום שלנו, תוכלו להזמין עיצוב מיוחד לפי ייעוץ מקדים עם איש צוות מטעמנו, תזכו לפנק את אורחיכם הנכבדים בתפריט בשרים עשיר ומגוון בליווי יין הבית של יקב כרמל, ולרקום לעצמכם את האירוע המיוחד שלכם כרצונכם.

אנו מבטיחים לכם: חתונת הבוטיק שלכם בביסטרו דה כרמל לא תישכח ותהיה לעד שמורה בזיכרון שלכם ושל יקיריכם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם עוד היום!

התקשרו עכשיו לפרטים נוספים