fbpx

ברית מילה בצפון

טקס ברית מילה מסמל את קבלתו של הרך הנולד אל עדת עם ישראל, העם הנבחר. לטקס ברית המילה ישנה משמעות רבה בחייו של התינוק ושל משפחתו כאשר במהלכו ניתן סימן ברור בבשרו של היילוד, אשר מעניק לו את אישור ההשתייכות אל העם היהודי כמסורת אבותיו רבת השנים. קראו עוד כיצד ביסטרו דה כרמל אשר ייתן לכם מענה מושלם לחגיגת ברית מילה בצפון…

אירוע ברית המילה הוא בעצם האירוע המשמעותי ביותר בחייו של התינוק שאך נולד, משום שמגיל זה שבו נערך טקס המילה ואילך יגדל התינוק להיות ילד יהודי טוב שמחונך על פי השקפת הוריו היהודיים, בין אם הם דתיים שומרי מצוות ובין אם בחרו לחיות בחיים בעלי אופי חילוני.

הברית נחגגת בדרך כלל כאירוע משפחתי אינטימי, שבו על פי רוב מוזמנים בני המשפחה והחברים הקרובים ביותר של זוג ההורים והסבים. האורחים שמתגודדים כשהם אפופים באווירת יראת הקודש המתוחה שמלווה את הטקס נושמים לרווחה בצהלות שמחה רמות משהוא תם בהצלחה על ידי המוהל המנוסה שהוזמן לערוך את הברית. האמא הטרייה אוספת אל חיקה במבט מצועף מדמעות את התינוק הקטן שמיילל חלושות וחיש קל נרדם לאחר שקיבל טעימה של כמה טיפות יין על לשונו.

ביסטרו דה כרמל מהווה את הבחירה הטובה ביותר לעריכת אירוע קטן בצפון ובמיוחד כמו ברית מילה. המקום נותן לאירוע המשפחתי שלכם מענה מושלם מבחינת גודל המקום אשר מכיל עיצוב אינטימי שמתאים לחגיגות משפחתיות קטנות, וכן אתם נהנים מאופיו של המיוחד של המקום כאשר את כל האווירה המשלימה משרה היקב ההיסטורי העתיק שבו נחגג כל האירוע.

השאירו פרטים ונחזור אליכם עוד היום!

התקשרו עכשיו לפרטים נוספים